17 Mayıs 2009 Pazar

Midnight Run (1988)

"Tamamdır, ben kararımı verdim. Robert De Niro gelmiş geçmiş en
büyük komedi oyuncularından biridir.
"
Senaryo George Gallo'ya ait. Hafif adam. Fakat yönetmen öyle değil. Martin Brest. 1951 doğumlu. Filmografisine baktığınızda 6 tane yapıma yönetmenlik yaptığını görüyorsunuz. Bunların arasında Gigli diye bi' tanesi var. IMDb'nin yüz karası. 2 küsür oy almış. Gerçi ben bu filmi birkaç sene önce CNBC-e'de izlemiş ve beğenmiştim. Neyse, diğer filmlerine geçelim. Bunlar iyi işte. Al Pacino'nun başrol oynadığı Scent of a Women, Eddie Murphy ile Beverly Hills Cop ve son olarak Brad Pitt ve Anthony Hopkins'i birlikte izleyebileceğeniz efsanevi yapımlardan Meet Joe Black.

Yönetmen ve senaristin dışında, oyuncu kadrosu da süper. Bi' komedi filmi olmasına rağmen başrol de Robert De Niro var. Aslında bu o kadar da şaşırtıcı bi' şey değil. Daha önce blogda yazmadım ama daha önce Robert De Niro'nun 4 tane daha komedi filmini izlemiştim. Analyze Thay, Analyze This, Meet the Foockers ve Meet the Parents. Herbiri birbirinden güzel, ikili serilerdiler. Bu filmin aslına baktığın zaman öyle ahım-şahım bi' konusu yok. Ancak Robert De Niro öyle bi' performans sergiliyor ki; Hiç yoktan kendisinin mimiklerine gülüyorsunuz. Sırf O'nu izlemek ayrı bi' keyifken, yanına bi' de Charles Grodin'i getirmişler ki, O da en az De Niro kadar komik bi' tip.

Polisiye filmlerin tiye alındığı bi' film işte. Hepsi bu. Ancak diyebilirim ki; Şu Robert De Niro filmlerinde güldüğüm kadar, Jim Carrey filmlerinde gülseydim, bugün çok daha güzel bi' insan olabilirdim. Tavsiyelerim arasındadır, kesin izleyin.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.