12 Nisan 2009 Pazar

The Little Shop of Horrors (1960)

Yine geçenlerde geziyorum... :). "Ya Hu! Sen de ne kadar çok geziyorsun!.." diyerek beni kınamayın. 3 ay sonra memleketime gelmişim, azıcık gezelim. :). Neyse, bu kez Büyükçekmece'deyim. Benim ufak kardeşim ile Burger King'den milkshake falan alıyoruz. Minik "Ağabey, D&R'a bakalım.". Gerçekten de ilginç ve reddedilemez bi' teklif olduğu için ben de mecburen kabul ettim.

İçeri girdik. O bilgisayar oyunlarına, ben ise DVD'lere yöneldim. "4 al, 15 tl öde." gibisinden bi' kampanya düzenlemişler. Az daha dahil oluyordum. Allah'tan 3. filmi bulamadım. 3 filmim garantiydi. 1. El mariachi (1992), 2. Lolita (1997), 3. ise The Little Shop of Horrors (1960). 4.'yü bulabilsem, çok süper bi' kampanyadan, müthiş karlı çıkacaktım fakat olmadı. Fakat yeni bi' film tanıdım. Hatta bu yeni filmden dolayı, bi' başka filme daha yöneldim. O da The Little Shop of Horrors (1986), :).

The Little Shop of Horrors (1986)

Ufak bi' araştırma yaptım, bu iki film aynı senaryonun farklı yorumlanışlarıymış. Yani kısacası, 1960'da Charles B. Griffith'in yazdığı ve Roger Corman'ın yönettiği bu kült filmi, 1986'da Frank Oz tekrardan yorumlamış. İlk filmi izlerseniz, Jack Nicholson'ı 1960'da görme şansına sahip olursunuz. 2. çekilende ise, Frank Oz'un yönetmenliğine şahit olursunuz. Seçim sizin.

Not: Ben, birincisinden başlayarak, ikisini birden izleyeceğim. :)).

Birazcık konusuna da gireyim. Jack Nicholson'ın canlandırdığı Wilbur Force, yeni bi' tür bitki keşfeder. Gün geçtikce bu bitkinin çok farklı olduğunu idrak etmeye başlayan Force, söz konusu bitki sayesinde meşhur ve zengin olacağının hayallerini kurmaya başlar. Fakat işler hiç de öyle gitmemektedir. Bitkisinin insan etiyle beslendiğini öğrenen Force, bi' zaman sonra bitkisi için müşterilerinden oluşturduğu mönüler hazırlamaya başlar. Bu sırada bitkisinin konuştuğunu ve kendisine "Feed me, feed me..." şeklinde telkinlerde bulunduğunu düşünmeye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.