13 Nisan 2009 Pazartesi

It (1990)

Şu filmi izlemek bi' türlü nasip olmadı. Çok defa niyet ettim fakat bi' türlü kısmet olmadı işte. Bugün de sağ elimde 1 kilo dana böbreği, sol elimde 2,5 kilo Coca Cola ile yaklaşık bi' 500 metre yürüyüp CD'ye ulaştım. Aşağı yukarı 200 film arasından bunu buldum. Eve getirdim. Aha, yanımda şu an fakat çalışmıyor. E ben şimdi ne diyeyim? Bi' şey diyemiyorum...

Not: Farkındayım. Bi' süredir film incelemesi yazmıyorum. Bunun sebebi yoğunluğum dolayısıyla kendime sinema izleyebilecek bi' ortam oluşturamamam ve eskiden izlediğim filmleri yazmaktan hoşlanmamam. Misal bugün. CD çalışmıyor. :). Çalışsa, izler ve yorumumu yazarım ama çalışmıyor. Bunu da buradan belirteyim istedim. Verdiğim rahatsızlıktan dolayı da özür dilerim.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.