11 Kasım 2009 Çarşamba

Lucky Luke (1991)

Sizlerden geçenlerde bi' yardım talep etmiştim, (LINK). Fakat, çok sağolun, ya konuya Fransız kalmanızdan, ya da üşengeçliğinizden diyelim, hiç yardımcı olmadınız. Neyse, önemli değil. Ben de kendi başımın çaresine bakmaya karar vermiştim ki, söz konusu yardım çağrısında da belirttiğim gibi Rawhide adlı televizyon serisine yöneldim. Gerçi gelin görün ki, o nu da adam akıllı, tüm bölümlerini izleyebilecek şekilde izleyemeyeceğimi anladığım an her şey çok karanlıktı. Ta ki aklıma çocukluk yıllarımın kahramanlarından birisi olan Red Kid aka Lucky Luke geldi. Sonra kısa bi' IMDb turu ve ardından yukarıda posterini görüp, ismini okuyabileceğiniz filme ulaştım. Başrolünde, Lucky Luke'ı canlandıran adamın, Sergio Leone'nin yönettiği Il mio nome è Nessuno filmindeki Henry Fonda ile başrol oynayan Terence Hill'i görünce de nedense anlamsız bi' sevinç ile doldum.

Eee, bize de bu filmi sıraya koymak düşer. Belki Rin Tin Tin ve Düldül'e de rastlarız, (:.


2 yorum:

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.