16 Mayıs 2010 Pazar

Triangle (2009)

"You are not me..."

Şizofreninin neresi ilgi çekici, anlamıyorum. Hadi birkaç film tamam da, artık bunu da izlerken "Yeter hakikatten..." dedim.

Christopher Smith adlı genç İngiliz'in hem yazıp hem yönettiği bir film. Kafadan söyleyeyim; Beğenmedim. Beğenmedim, çünkü artık bu psikolojik sorunlar yaşayan, dejavu hastası insan ve yaşadıklarından zerre haberdar olmayan çevresi olayı iyiden iyiye sıktı. Aslında bu tarz filmler iyidir, sinemadaki gizem unsuru süper keyiflidir. Olayı, filmin en sonunda gizem çözülür ve izleyici "Vay be..." der. İşte tam o nokta, hazzın doruk yaptığı noktadır. Fakat bu film öyle değil. Bir sürü mantık hatasıyla ilerleyen, ve sonu gelmek bilmeyen kompozisyonun sonu da kapatılmamış. Öyle kitlenip kalıyorsunuz resmen.

Başroldeki Melissa George adlı bayanın da oyunculuk performansının giderinin olmaması ve görüntü anlamında aşırı derecede Julianne Moore'a benzemesi de beni iyice sıktı.

Bu tarz bir filmde, adam akıllı kan bile yoktu ki olduğu yerler de çok ama çok komikti. Sulu boya çalışması gibi.

Sevmedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.