22 Mayıs 2010 Cumartesi

Cheung fo (1999)

Kesinlikle irdelenmesi gereken yönetmenlerden birisi olduğuna inandığım Johnnie To'nun filmi. Ben de bu filmiyle inceleme altına almaya start verdim işte. Q.T.'nun sinema dünyasına bodoslama dalış yaptığı Reservoir Dogs adlı filmine, en azından çıkış noktası anlamında, çok fazla benzeyen bir konusu olsa da yönetmenin bambaşka tarzıyla keyifle izlenebilir bir film olmuş.

Mesela patlayan sigara şakasının yapıldığı ilk sahne ve kağıt topla paslaşma gibi sahnelerden örnek verebileceğim, yönetmenin tamamen oyuncuların insiyatiflerine bıraktığı anlar çok dikkat çekiciydi. Ayrıca, olması gerektiği gibi, enfes bir sona sahipti. Youtube'a giremediğimden midir, bilmiyorum ama o süper tema müziğini burada sizlerle paylaşamamanın da üzüntüsünü yaşıyorum.

Eğer ayarlayabilirsem, en kısa sürede Sun taam filmini de izleyeceğim.

Görüşürüz. :)






3 yorum:

  1. bunu seyreden fung juk(exiled) u da seyretti, ve hic pisman olmadi. serbest devami niteliginde bunun, 5 firin daha fazla ekmek yemisi hem.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Listemde, en kısa zamanda izleyeceğimoviç.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.