27 Mayıs 2010 Perşembe

The Bourne Supremacy (2004)

The Bourne Identity filmini izleyip, minimum miktarda keyif aldıktan sonra, serinin ikinci filmi The Bourne Supremacy'i de izlemek istedim. Böylelikle yeni film araştırmalarım için birazcık daha zaman kazanabilecektim. Ayrıca seri filmleriyle ilgili en fazla dikkat ettiğim şey, izlemeye birinci filmden başlamak ve hepsini sırayla izlemektir. Aksi hali benim için düşünülemez.

Fakat bu film, vasat birinci filmden dahi daha kötüydü. Konuya ince bir ayar çekilmiş, önce kendisinin peşinden koşan adam bu defa intikam rüzgarları estirmeye güdümlenmiş. Bir de yönetmen değişikliği de filme yaramamış. Matt Damon, yine bilindik kendisi gibi takılmış. Vasat. Gerçi biraz Joan Allen izledim, o iyi geldi.

Yazabileceklerimin hepsi bu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.