13 Şubat 2009 Cuma

The Message (1976) #2

Çok fazla anlatmaya gerek var mı, bilmiyorum. Kendimi Moustapha Akkad'a ve diğer senarist arkadaşlara karşı borçlu hissediyorum. Ömrümde en çok defa izlediğim bu filmi, bugün ilk defa altyazı ile ve orijinal dilinde seyrettim. Kostümler süper. Gerçekcilik geçer. Müzikler harikulade. Enfes bi' şey. "Anthony Quinn" diyorum, başka bi' şey demiyorum. Zaten "The Message (1976)" şeklinde bi' post var. O yüzden burada fazla uzatmayacağım, biraz fotoğraflar çektim. Onları paylaşacağım;









































Not: Filmde anlamadığım şey, Hz. Ali kılıcı Zülfikar'ı ilk Bedir Savaşında da kullanıyor. Bedir İslam Tarihi'nin ilk savaşı değil midir? Hz. Muhammed bu kılıcı savaş ganimetleri arasından bulup, Hz. Ali'ye hediye etmemiş midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.