8 Şubat 2009 Pazar

Hide And Seek (2005) #2

Nasıl atlamışım, gerçekten bilmiyorum. Geçen adamın biri yazdı "Hide and Seek (2005)" diye, ben de "Aa, De Niro!.." diye atladım hemen. İzledim işte... İlginç bi' film. Oyunculuk çok iyi. Hadi De Niro'yu biliyoruz da, O ufaklığa ne demeli? Dakota Fanning, evet... O'ndan gayrı, Famke Janssen de iyiymiş. Amy Irving'e bittim zaten. Gerçi filmin başında öldü ama olsun, ara ara gördüm nasıl olsa...

Filmin tek falsosu, katilin kim olduğunu seyirciye bırakmak yerine, seyirciye hiç alakasız bi' yerde, hem de durup dururken kendi elleriyle altın tepsiyle "Katil x işte be, hehehe... Nasıl da bilemedin!.." tarzında sunması... Ondan sonra geçen 15-20 dakika çok sıkıcı oldu benim için. Keşke daha akılcıl bi' son hazırlansaymış.

Bi' de baba olma ihtimalimden tekrardan tiksindim. Böyle hikayeler görünce, duyunca, izleyince baba olmanın ne kadar zor bi' şey olduğunu tekrar tekrar aklıma getiriyorum.

Neyse, zaman kaybı değil en azından. "Bi' adet De Niro filmi daha izlemiş oldum." der geçerim. Problem yok, :).










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.