14 Şubat 2009 Cumartesi

Perfume: The Story of a Murderer (2006) #2

Kitap uyarlamalari hep sorunludur benim gözümde. Simdi benim fantezimin sinirlarini hicbir yönetmen belirleyemez. Ben, onun hayalgücü ile görmek zorunda kalirim bir seyleri, ki takdir edersiniz bu da hos bir hadise degil.
"Koku" Patrick Süskind'in bir romani. Deli bir romani üstelik de. Asiri derecede etkileyici. Böyle bir kitabi okuduktan sonra Yüzüklerin Efendisi gibi bir hayal kirikligi yasamaktan korkuyor insan.
Ama en güzeli, "Koku" gibi konusu görsellikten cok uzak bir romanin beyaz perdeye bu derece basarili aktarilabilmis olmasi. Sinemada izlemis olmaktan hayli hosnut oldugum bir baska filmdir kendisi. Pek tanidik olmayan yüzlerle karsimiza cikmis olmasi da "farki" diyebilirim. dedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.