4 Ocak 2009 Pazar

True Romance (1993)

Quentin Tarantino'nun yazdığı fakat o dönemki maddi imkansızlıklarından dolayı film edemeyip, sattığı senaryo. Tony Scott yönetmiş. Tarantino bu senaryoda Taxi Driver ve Bonnie & Clyde gibi sinema klasiklerine göndermeler yapmış. Acayip keyifli bi' film. Tony Scott'a kalmış. Zaten, bence, filmin en büyük problemi de bu. Film her ne kadar sinema tarihinde bi' yer edinmiş olsa da, Quentin Tarantino yönetmenliğinde çok daha harika bi' şey olabilirdi. Misal, bakıyorum. Oyuncu seçiminin %95'i kötü. Başrolde Christian Slater ve Patricia Arquette. Tamam, Arquette'e lafım yok. Muazzam oynamış. Kendisi de çok şeker bi' bayan fakat bu Christian Slater olayını anlamadım. Tam evlere şenlik, daha iyisini bulabilmek o kadar da zor bi' şey olmasa gerek... Brad Pitt'i de izleyebilirsiniz. Pis, uzun saçlı, keçi sakallı, düzensiz bi' hayata bağlı ve sağlıksız yaşayan bi' bekarı oynamış. Çok güldürdü beni... Demem o ki, bu haliyle bile müthiş keyif veren bi' filmi, keşke bi' de Tarantino çekse de izlesek. Ha, kaçırmayın tabi... "İzlemeye değer mi?" Cevap veriyorum; Değer!

Misal, kız arkadaşınızla film seçiyorsunuz. Kendisi "İlle de Romantik-Komedi!!!" diye ısrar ediyor. Direk bunu takın DVDPlayer'a, takılın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.