3 Ocak 2009 Cumartesi

Street Kings (2008)

Başrolünde Matrix serisinin esas oğlanı Keanu Reeves'i izleyebileceğiniz, 2008 çıkışlı bi' film. Zaten bu enformasyon, filmin afişinde ve bu yazının başlığında mevcut. Böyle bi' giriş olsun istedim, :).

Bu filmi ilk çıktığı zaman izlemeye niyetlenmiştim aslında. Fakat Romanya-Türkiye arası seyahatlerim, işlerin yoğunluğu ve gözümün başka filmlere kayması sonucu, bu güne dek ertelenmiş. Ben ertelemedim, sadece unuttum. Dün gece, yatağıma gitmeden önce -tesadüfen-afişine rastladım, aklıma geldi.

Açıkcası Reeves'i pek sevmem. Aslında iyi bi' oyuncu ama Matrix serisine olan antipatimden olsa gerek, kendisine bi' türlü ısınamadım. Sevemedim yani. Ancak bu filmde benim en sevdiğim konu başlıklarına sahip olduğu için, izledim. Bilmiyorum, De Niro ve Pacino'nun yaşlanmalarından sonra oluşan büyük "Dedektif Rolüne Oyuncu" boşluğunu belki de doldurur Reeves. Gerçekten çok yakışmış. Filmin senaryosu sırdan bi' suç filmi senaryosundan farklı değil. Ayrıca son yılların modası Hip-Hop faktörünü de katmışlar. Sly'da Rocky serisinin son filminde yapmıştı bunu. De Niro ve Pacino'nun Righteous Kills filminde de vardı. Bunda da var. Fakat bu sefer biraz farklı. Hip-Hop dünyasının bilinenlerinden The Game'in performansı müthişti. Kısacık bi' rolü var ama o kısacık zaman zarfına çok şey sığdırmış. İleride kendisi adına daha ciddi boyutlardaki projelerde yer alsa, hoşuma gider yani. Bana izlettirir kendini.

Sonuç olarak, şu filmi size tavsiye etmek ve etmemek arasında kararsızım. Seçiminizi yapın, Let the game begin...


2 yorum:

  1. eski klişe polisiye-aksiyon filmlerini birkaç ün yapmış oyuncuyla tekrar insanlara kakalamaya çalışıyorlar.zaten filmin adı bile sizi neyin beklediğinin habercisi gibi. iyi polis-kötü polis, teşkilat içindeki kokuşmuşluklar ve ahlakın zaferi.
    oyuncu kadrosuna aldanmamak lazım. zaten buna benzer birçok film izlediniz.

    YanıtlaSil
  2. En azından Keanu Reeves'i bilim kurgu dışında izleme şansı bulduk. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.