18 Ocak 2009 Pazar

Rififi (2009) ve Dali & I: The Surreal Story (2009)

Üstad ya, :). Al Pacino'nun her role gözü kapalı atlamaması fakat çok fazla da seçici olmasını bi' yandan seviyorum, öteki yandan da sevmiyorum. Bu huyu, yetenekler açısından, kendisiyle yan yana bile gelemiyecek adamlar ile karşılaştırılmasına olanak sağladı ve sağlıyor... O kötü işte... Neyse, güzel haber vereyim. Pek yeni bi' haber değil, biliyorum fakat buradan heyecanımı yansıtma adına yazıyorum. Üstadı, henüz alışmaya çalıştığımız 2009 senesi içerisinde iki ayrı filmde izleyeceğiz. Tabi kısmetse, malum kendisi bayağı yaşlandı. Hangisinin daha önce çıkacağını bilmiyorum, filmler şöyle; Rififi ve Dali & I: The Surreal Story... Filmer hakkında da çok fazla bilgi sahibi değilim. Dali & I: The Surreal Story adlı filmde Salvador Dali'yi oynayacak. Öbürü tam meçhul. Belki bu bilgiden yola çıkarak, kendisini ilk olarak Dali rolüyle görebiliriz...

Bu projelerin ekstra heyecan verici olmasının bi' diğer sebebi de, Al Pacino Ağabeyin 1940 doğumlu bi' adam olması. 68 demek bu, 68!.. Demek istediğim, bunlar son projeleri. Heralde bu iki filmden sonra, yavaş yavaş inzivaya çekilmeye başlayacaktır...

Not: Şu blog yazılarımda "&" işaretini etiketlerde kullanamıyorum ya... Gıcık oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.