15 Ocak 2009 Perşembe

Sea of Love (1989)

Tamam, Al Pacino'ya saygımız büyük. Bi' şey dediğimiz yok... Fakat bu ne arkadaş? Bence bu adamın Robert De Niro ile karşılaştırılabilmesinin tek sebebi, oynadığı bu tip filmler. De Niro seçici adammış, Pacino öyle değil. Bu filmi de izledim, artık bu kanaatimin tamamen arkasındayım...

Bilmiyorum, artık yapımcıya mı kıyak yapmak istedi... Yoksa, Ellen Barkin ile çektiği bi' kaç sahne için mi böyle bi' külfetin altına girdi, anlamıyorum. Çok vasat bi' film, müzikler sıradan. Oyuncu kadrosu, Pacino dışında yaramaz... Daha ne söyleyeyim... Ellen Barkin bile güzel değil. Sadece çekici, böyle bi' yosma havası var.

Daha fazla yazmak istemiyorum. Ah keşke Robert De Niro'nun filmlerini bu kadar çabuk izleyip bitirmeseydim, ah keşke!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.