3 Ocak 2009 Cumartesi

Swordfish (2001)

İyi prodüksiyon. Bugün ki "John Travolta'nın oğlu ölü bulundu." temalı, gerçekliğinden emin olamadığım haberlerin ardından, aksiyon sever bi' ağabeyimin ısrarlarıyla izledim. Az önce bitti film. Oyunculuk da fena değil. Özellikle John Travolta, Hugh Jackman ve Don Cheadle'nin oyunculukları. Halle Berry'e gelirsek, bana göre çok iyi bi' oyuncu değil. Fakat çok güzel. Filme renk katmış. Kırmızı, mavi falan...

Tam emin değilim ama, film 2001'de vizyona girdiği sıralar, basın organlarında "X kadar para harcanan film." tarzı övgüler almıştı. Zaten filmden de belli, ciddi bi' meblağa mal olduğu ya... Bu noktada benim dikkatimi çeken olay, aynı Kurtlar Vadisi muhabbetinde olduğu gibi bi' propaganda hareketinin varlığı. Beni cidden rahatsız etti. Devlet için suç işleyen bi' adam, falan fişmekan. İşte Araplar terorist. Amerika'nın her şeye gücü yeter, ve bunlar gibi şeyler... Artık komik olmaya başladı, en azından bana öyle geliyor.

Son olarak ekleyeyim, Don Cheadle'de iyi bi' oyuncuymuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.