8 Kasım 2009 Pazar

2012 (2009)

Son günlerde internetten takip ettiğim kadarıyla bi' 2012 filmi havası almış gidiyor. İnsanlar çıldırmışcasına bu filmi bekliyorlar. Açıkcası "Film hakkında konuşulanlar ve filmin tanıtım vidyosu benim de apokaliptik film fetişlerimi azdırmadı." demek çok büyük bi' yalan ve riya olur. Aslında baktığınız zaman, bugüne kadar birçok kıyamet senaryolu film çekildi. Hatta bunların en meşhurlarından birisi de yine Roland Emmerich tarafından yönetilmiş olan The Day After Tomorrow filmiydi. Fakat hiçbir apokaliptik yapım bu kadar ilgi görmedi. Sanırım buradaki fark, son sinema tekniklerinin kullanılması ve üstün görüntü efektleriyle bezenmiş olması olarak çıkıyor. İşte gerçekci ayrıntılar ve bunlar gibi bilgisayar işleri. Belki "Ağzını hayra aç!" gibisinden tepkiler vereceksiniz ama beklentilerinizi çok fazla yükseltmeyin derim. Zira tecrübelerim, senaryosundan ziyade çekim tekniklerine güvenen yapımların insanlar tarafından büyük hayal kırıklıklarıyla karşılandıklarını iyi bilen birisiyim.

Son olarak John Cusack'ı böyle bi' yapımda izlemek fena olmayacak. En az bi' Being John Malkovich filmindeki kadar bi' performans bekliyorum kendisinden. Roland Emmerich'in bunu sağlayacağını düşünüyorum.

6 yorum:

  1. Benim merak ettigim ne senaryo, ne oyuncular, ne de baska bir sey.

    Grafikler guzel duruyo, ona bakicam :)

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum işte, beni de üzen senin gibi düşünenler. :)).

    YanıtlaSil
  3. Sebep??

    Kliselesmis felaket senaryosunun neyini merak edeyim?

    Farkli olacagini sanmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sırf grafikler için mi izliyorsun peki?

    YanıtlaSil
  5. Merak icin.

    Merak ediyorum. Grafikler super gorunuyordu, onu da merak ediyorum. Belki degisik olmustur diye merak ediyorum. Merak.

    Super degisik bir senaryo olsa meraktan olurdum ama bunu sadece merak ediyorum.

    Merak.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.