23 Ocak 2009 Cuma

Robert Downey Jr.

"Müthiş bi' aktör." şeklinde övemeyeceğim. Fakat "Kötü aktör!" demek de haksızlık sanki.

"Peki neden böyle vasat bi' adam için zahmet ettin de, bu yazıyı yazıyorsun?" diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Şöyle söyleyeyim; wenn.com kaynaklı bi' haberde Downey Jr.'ın söylediği iddia edilen bi' cümle; "Google'ı seviyorum.". Tabi bunun devamı da var. "Google'ı seviyorum, çünkü insanların bana destek olduklarını, beni övdüklerini görmek hoşuma gidiyor." gibisinden bi' şeyler bi' şeyler... O zaman ben de sana soruyorum sayın Downey Jr.. İnsanlar seni, Tropic Thunder'daki "Komik Zenci Adam" rolünden ötürü mü seviyorlar, yoksa Iron Man'i canlandırmandan dolayı mı? A pardon, sen şu "Çok yakışıklı çocuk!" aktörlerinden değil miydin? Afedersin ya, gerçekten çok afedersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.