24 Ocak 2009 Cumartesi

Mickey Rourke

Akşam akşam güldüm ya. Gerçekten de çok komik bi' adamsın Mickey... Neymiş, kendisine Altın Küre kazandıran ve Oskar Ödüllerine aday olmasına sebep olan The Wrestler filmini henüz izlememiş. Hatta ve hatta, kendisine ait olan birçok filmi henüz görmediğini söylemiş. Bi' de kendisini sadece aynada tıraş olurken görebildiğini eklemiş. Şimdi şu haber çıkmasaydı, belki kendi kendime; "Adam belki izlemedi bile..." gibisinden düşünebilirdim. Fakat şu an, bırakın izlemediğini, günde 10 kere başa sarıp-sarıp izlediği bile aklımdan geçmiyor değil. Komik şeyler bunlar, :). Yani az efendi ol, serin kal. Ne bileyim duşa felan gir, nedir çektiğin bu eziyet senin? İzlememiş, :)). Hayır, Torrent teknolojisine düşmedi de ben izlemedim. Yoksa o-hoooo, :))...

Ayrıca bi' dip not düşeyim; haber yine wenn.com adlı siteden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.