14 Ocak 2009 Çarşamba

Slumdog Millionaire (2008)

Of!.. Öncelikle bir iki gündür içinde bulunduğum merakı size göstermek istiyorum. Arşivimden, 66. Altın Küre Ödülleri başlıklı yazımdan bi' alıntı;
"En iyi Yönetmen; Danny Boyle, Slumdog Millionaire (2008)

İşte burada biraz kafam karışıyor. David Fincher'in The Curious Case of Benjamin Button filmine hiç mi bi' şey yok? Ne bileyim, bi' teselli felan verselermiş. "Amorti" hesabı...
"
Sıcağı sıcağına yazıyorum. Nah şimdi kapadım filmi. Böyle bi' şey yok be... Tamam, The Curious Case of Benjamin Button filmini henüz izlemiş değilim. O yüzden iki filmi karşılaştıracak da değilim. Ancak rahatlıkla söyleyebilirim ki; "Ya pek izlemiyorum. Ara sıra güzel bi' film olursa bakıyorum öyle..." felsefesini güdenlerin dahi kaçırmaması gereken bi' film. Bu kadar netim. Altın Küreleri topladı. Tam 4 adet.
1. En iyi dram filmi.
2. En iyi yönetmen; Danny Boyle
3. En iyi senaryo; Simon Beaufoy
4. En iyi orijinal beste; A.R. Rahman
Baştan sona enfes, inanın. Beklentilerinizi yükseltmek istemem. Ancak aynı zamanda da böyle bi' filmi izlemeden geçmenizi de izlemem. Müthiş bi' senaryo, müthiş bi' kurgu, müthiş oyunculuk. Hele ki, adını sanını duymadığım ve zerre göz aşinalığımın dahi olmadığı insanlar tarafından. Leziz bi' şey...

Adet yerini bulsun, oyuncu kadrosunun ele başlarını da yazayım;
  • Dev Patel, Jamal Malik rolünde.
  • Freida Pinto, Latika rolünde.
  • Madhur Mittal, Salim rölünde.
Şimdi de benim blog sayfamın klasiği, ekran görüntüleri;












Ya, şimdi fotoğraflara tekrar bi' göz attım da; gerçekten kaçırmayın bu filmi. Çok ciddiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.