2 Ocak 2009 Cuma

Vito Corleone, The Godfather (1972)

Efsane. Efsane ki ne efsane... Sinemanın en unutulmaz karakteri. En oturaklı karakteri. En süper karakteri. Her sinema severin babası. Don Vito Corleone!!!

Yani inanın, şu blog sayfasını kurduğum günden beri hakkında yazmak için yanıp tutuştuğum fakat ne yazacağımı bilemediğim bi' adam. Şimdi aklıma, "Madem öyle, ben de hislerimi yazarım..." düşüncesi geldi. "Eğer bu tip bi' blog sayfası varsa, içeriğinde O da olmalı." diye düşünüyorum. Dünyanın en iyi filmini, dünyanın en iyi filmi yapan ve bunu yapması da, yarım film süresi kadar zaman alan bi' adam. Alternatif bi' kültür yapısının baş mimarı. Omerta'nın en büyük bekcisi, bi' dev.

Marlon Brando'yu rahmet ve şefkat ile anmamın sebebisin Mr. Corleone... Yineliyorum; Bir efsane. Hiç olmadı sanki. Hissediyorum; Bu beş para etmez yazı, O'nun büyüklüğüne hiç yakışmadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.