25 Ocak 2009 Pazar

The Bank Job (2008)

2 uzun arayla izledim. Bana bi' kere daha bi' romandan ve/veya gerçek hayat hikayesinden uyarlanmış filmlerin ne kadar etkili olduğunu hatırlattı. Gerçek hayattan, sadece karakterlerin isimleri ve görüntüleri değiştirilerek izleyiciye sunulan bu leziz çalışmaların bi' örneği de bu film. Jason Statham başrolünde ki şu sıralar "Aksiyonun kralı kim?" sorusunun en net cevabı... Güzel bi' hikaye. Adı üzerinde, bi' banka soygununu konu edinmiş. Hikaye İngiltere'de geçiyor. İçinde dostluk, ihanet, aşk, hırs gibi bilimum çeşit duygu var. Yönetmeni tanımıyorum, yine de adını vereyim; Roger Donaldson.

Ayrıca unutmadan şikayetimi de belirteyim; keşke Saffron Burrows'un oynadığı Martine Love karakterini başka birine verselermiş. O ne öyle ya, ne oyunculuk, ne bi' şekil... Bi' de Michael X gerçek hayattan kimmiş, nasıl biriymiş, gerçekten merak ettim. Ah be kardeşim, bi' insan bu kadar mı ezik olur?..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.