8 Nisan 2009 Çarşamba

Woody Allen #2

Bu adam 70'li yaşlarında. Matematiğim vasat olduğu için hesaplayamadım ama size bu imkanı sunayım. 1935 doğumlu. Bi' nevi dede, :). Whatever Works filmini tamamlamış. Şimdi 2010'a yetiştirmeye çalıştığı, bi' yenisi için çalışıyor. Bu ne üretkenlik anlamıyorum. Ya Hu, yetişemiyoruz. Vaktim olursa bütün Woody Allen serisini, en eskilerinden başlayarak izlemek istiyorum. Size de tavsiye ederim.

Ayrıca Wikipedia'nın alt kollarından Wikisöz'de, Woody Allen'in bi' takım sözlerine yer vermişler. Tavsiye ederim. Özellikle ölüm ile ilgili olanı müthiş. :).

Not: Ayrıca bi' Woody Allen Stand Up'ı da izlemek lazım. :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.