8 Nisan 2009 Çarşamba

The Godfather IV

Son birkaç yıldır, çeşitli platformlarda efsanevi seri için türlü söylentiler okuyorum. Bu sayfayı da zamanında kurduğum iyi olmuş. :). Burası patlama noktam olsun. Önce kendimize "Francis Ford Coppola bu efsane serinin 4. filmini neden çeksin? Neden böyle bi' riski alsın?" sorusunu soralım... Aklıma gelen tek şey, "PARASIZLIK." ki, daha dün 70 yaşına basan bi' adamın parasızlık yüzünden, dünyada bırakacağı en güzel eserini piç etmesini beklemek, bence çok fazla hayalcilik olur. Ayrıca adam Don Vito Corleone'yi, Sonny Corleone'yi, Fredo Carleone'yi, Michael Corleone'yi ve daha nicesini gözünü kırpmadan öldürmüş, senaryodan çıkartmış. Daha ne bekliyorsunuz? Şimdi de gözünü kırpmadan, Sonny'nin oğlu Vincent Mancini'yi mi tepeye koyacak yani? Ben zannetmiyorum. Zaten olacaksa da istemiyorum. O efsaneye Mario Puzo'nun parmağı değmez ise, yapılacak çalışmanın hiçbir fayda etmeyeceğini düşünüyorum.

Umarım Mario Puzo'suz bi' Godfather filmi çekilmez.

2 yorum:

  1. Bir ara Leonardo Di Caprio'nun serinin olası 4. filminde "Baba" olacağını duymuştum.Öhhhh ıykkkkk.Seninle aynı temennideyim ve inşalla 4. filmi çekilmez.

    YanıtlaSil
  2. Leonardo DiCaprio ihtimali de ayrı bi' iğrençmiş. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.