10 Nisan 2009 Cuma

X-Men Origins: Wolverine (2009)

İşte bu film hakikatten çok garip. Sanırım bi' ilki başardı ve vizyona girmeden önce internete düştü. Tamam, vizyona girdiği gün internete düşen, korsan çekim sinema filmlerini görmüştük ama bu hakikatten garip oldu. Aslında bu korsan sinema hakkında yazabileceğim çok şey var ama siz şu haberi okuyun.

Not: Kendisini çok iyi bilen bi' takım bayan arkadaşlar için yazıyorum; Başrolde Hugh Jackman var.

Not2: Bu yazı bana çok fena nostalji yaptırdı. X-Men çizgi filmini çok severdim. Benim şu anki halaoğlu ile aramızda "Wolverine benim!", "Gözünden ışın atan benim!" tartışmalarımız olurdu. Hakikatten de Wolverine benimdi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.