25 Nisan 2009 Cumartesi

Kataude mashin gâru (2008)

Nam-ı diğer "The Machine Girl". Japon işi. Çok acayip bi' film. Ben hiç hatırlamıyorum ki; bu kadar kötü oyunculuk ve sinematografi sergilenen bi' filmi sonuna kadar izliyeyim. Belki de tek olayı, gelinlik giydirilmiş bi' kız ile, Kill Bill'e yapılan göndermesiydi. Fakat oldu işte. Sanırım filmi kapatmamamı sağlayan şey Noboru Iguchi'nin absürdlüğü bu denli gıdıklaması ve filmin başından sonuna kadar sabit tuttuğu kan gösterme hevesiydi. Film esnasında güldüm, dikkat kesildim, şaşırdım, gaza geldim. Bence yaklaşık 1 buçuk saatim boşa gitmedi. İyiydi yani, fena değildi.

Belki bilmek istersiniz; Başrolünde de Minase Yashiro diye bi' kız var. O da diğer oyuncular gibi. Dedim ya, filmdeki oyunculuk gerçekten berbat. Kostüm olayı da tırt. Resmen "Liseli seksi kız." imajının arkasına sığınılmış. Eğer ki Hollywood aksiyonlarından vazgeçmeyen bi' yapıya sahipseniz, bu filmi sizlere tavsiye edemeyeceğim. Tavsiye olayını orta yollu bırakayım. Siz karelere bakıp, kendi kararınızı kendiniz verin. :).















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.