29 Nisan 2009 Çarşamba

Haute tension (2003)

Şimdi bu film hakkında en ufak bi' ekstra ayrıntı filmi izlemeyenler için bi' felakete dönüşebilir. Fakat endişelenmenize gerek yok. Bu konuda maksimum dikkat göstereceğimden emin olabilirsiniz.

Alexandre Aja adlı genç bi' Fransız'ın filmi. Senaryo konusunda Grégory Levasseur adlı bi' adamdan yardım almış. Bi' sanal platform aracılığı ile tanıştığım, Burak adlı, bi' dostumun tavsiyesiydi. Birkaç gündür listemde duruyor fakat ben, gerek diğer filmlerin öncelikleri gerekse de şu günlerdeki keyifsizliğimden dolayı, filmi izlemek için bi' türlü kendimi motive edemiyordum. O ise devamlı suretle "Cécile De France" diyor, başka bi' şey söylemiyordu. Neyse, bu sabaha nasipmiş, açtım ve izlemeye başladım. Bana ilk başlarda sıradan bi' gerilim filmi gibi geldi. Bi' de film İngilizce başladı(Hoş, ilerilerde Fransızca diyaloglar da olmadı değil). Biraz da oradan kıl oldum. Ya sen Fransız bi' yönetmensin, bi' film yapıyorsun, kendi dilinde yapsana. Tabi sonradan bunun konsept için olduğunu gördüm. Öte yandan, Burak'ın ısrarla vurguladığı Cécile De France'ye de bakıyorum, iyi bi' oyuncu ama o kadar da etkileyici bi' şey değil. Hafiften bi' aktif lezbiyen tadı var -ki filmin IMDb sayfasındaki posterindeki resmini uzun bi' süre boyunca erkek sandım-, hepsi bu. Diğer oyuncuların da performansları iyi ama filmin son 20 dakikasına kadar, sürekli, "Bi' şey eksik ama ne?" diye sordum durdum.

Son 20 dakikasında ne mi oldu?

İşte o, şaşkınlıkla ettiğimiz, muazzam küfür ağzımdan çıkıverdi. İzleyin, hatta izletin.

Not: Philippe Nahon'un oyunculuk performansı ekstradan enfes. :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.