9 Kasım 2009 Pazartesi

En kötü karar, kararsızlıktan iyidir, mi acaba?

-1 Klik, Büyüsün-

Bayağı birikmiş. İnsan maymun iştahlı olmasın. Ne görse istiyor. Hele ki hem maymun iştahlı, hem de sinema manyağı hiç olmasın. İşten güçten ve eften püften sebeplere harcadığı mesaisini "Nasıl yapsam da araya bi' film sıkıştırsam?" sorusuna entegre etmeye uğraşıyor. Neyse. Pek yorum yapmayı sevmiyorsunuz, biliyorum ama şöyle esaslı bi' tavsiyenize ihtiyacım var. Ha, siz "Yok, ben sırf okurum baba. Canın cehenneme, ne izlersen izle." tadında takılmaya devam ederseniz, şu Dirty Harry Serisine hafiften bi' geçiş yapayım. En nihayetinde Clint Eastwood bu. Her türlü yolu var, :).

6 yorum:

  1. some like it hot

    hasta olacaksin ve o fimle birlikte kult haline gelmis "nobody is perfect" lafini sonunda duyacaksin...

    ve yine o filmde gecen caz icin kötü söylenen seylere kulak vereceksin. film, dönemin en elestirel filmlerinden biridir; ama komedi seklindedir. cok ilginc. zamanla birlikte degerlendirmek lazim:)

    YanıtlaSil
  2. çorbaaaaaaa!!! sen yaşıyor muydun ki birlikte film değerlendirelim. :))). evet, ben de duydum ki enfes bi' film-noir'miş. zaten yönetmeninden de belli.

    YanıtlaSil
  3. ahahah benim yazdiim bi bilogum var arkadasim, ordan yasadiim belli olüyo adeta ksdjfndj :)) her nekadar sinemayla alakli seyler yazmasam da :)) yine de pasalar gibi yasiyor ve de film kritiklerine bulasabiliyorum. ne bilem anacim eriniyorum kritik yabmaya. onun icin ayri bilog aciccam resmen. atmissin zaten bu bilogdan dkjfdn
    :)))
    some like it hot u orijinal dilinde de , türkcede de, almancada da izledim. cidden iidir.
    kup!

    YanıtlaSil
  4. slkjsljk, senin blog çok s*k*şli. okumuyorum ben öyle blogları... :D

    YanıtlaSil
  5. ykjdfksdfkjdsnfkjsdnfkjsdn

    lan sks mi var ki yazalim skdjnfkjsdn yazarsak da allana kadar edebiyatini yapip yazariz konusturmayin beni simdi skjdnfkjd :))))

    bu aralar eve banyo yapmak ve de eger evdeysem uyumak icin ugradigim göz önünde bulundurulursa, ne film, ne müzik ne de baska bisi...

    berlin burns ulan!!!

    YanıtlaSil
  6. öegh. :D "eyvallah reis!"

    daha ne diyeyim? :D

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.