14 Kasım 2009 Cumartesi

Anket #2

Az önce kötü ve üzücü bi' şey oldu. Neden olduğunu ben de bilmiyorum fakat ilk düzenlediğim "En iyi Clint Eastwood filmi?" sorusunu sorduğum anket ilgili yazıdan yok oldu, gitti. Ben de tam, "Aynı anketi Robert De Niro üzerinden sorayım..." şeklinde düşünüyordum.

Aşağıdan oylayabilirsiniz. Yorumlarınızı da bırakabilirsiniz. Ben de birazcık ön bilgi vereyim; A Bronx Tale, 1993 yılında çekildi. Filmin senaryosu, yine Robert De Niro gibi İtalyan asıllı bi' oyuncudan, Chazz Palminteri'den geldi ki yine başrolünü de Robert De Niro ve Chazz Palminteri paylaştılar. The Good Shepherd ise, 2006 yılında izleyiciye sunuldu. Senaryosunu Forrest Gump, The Curious Case of Benjamin Button, The Insıder, Munich, Ali, gibi filmlerin senaristi Eric Roth yazdı. Filmde Robert De Niro da yardımcı bi' rol aldı.

Şimdi fareniz ve klavyeniz parmaklarınızın altında. Oyları görelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.