17 Kasım 2009 Salı

If YOU (c.c.) exist!

Dün izlediğim Pale Rider filmindeki şekerlik Megan'ın duasının son cümlesiydi "If You exist." ve muhattabı da Tanrı'ydı. Şimdi aynı durumdayım ve ben de soruyorum;

If You exist, neden naçizane bi' film izlemek üzere bilgisayarımın başına oturduğum vakit bilgisayarım saçma sapan bi' şekilde arızalandı! If You exist, neden yıllardır onlarca bilgisayar bozmuş ve tamir etmiş biri olan ben bu bilgisayarı tamir edemedim? If You exist, 08:30 - 12:00(fazlası da var.) vardiyasıyla çalışan bana, bi' sinema filmini çok gördün? If You exist, yarın bilgisayarım ve içerisindeki silinmemesi gerekenler olduğu gibi elime ulaşır.

Don Michael Corleone'nin hüzünlendiği anlar geldi aklıma. O hüzünleneceği vakit, aynı zamanda düşünceli de olurdu. Tıpkı bilgisayarı bozulan bu gencin de olduğu gibi. Yarın Fujitsu Siemens garanti servisi için büyük gün. Benim nezdimde geçer not alabilmek için yapmaları gereken, arızalanan bilgisayarımı d sürücüsündeki filmleri kaybetmeksizin tamir etmek ve de bunu kısa bi' süre içerisinde gerçekleştirmek. Peki tam tersi olur da, Fujitsu Siemens diğer garanti servisleri gibi binbir olumsuzluk ile karşıma çıkarsa? O zaman ben de O'nu türlü sözlük sitesinde karalar, belki de birkaç laptop satmasına engel olurum. :/.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.