24 Kasım 2009 Salı

Öneri?

Evet, hadi bakalım pamuk eller cebe... Film tavsiyeleriniz bekliyorum. Şimdi benim elimde 2 tane film var; 1. Inglorious Basterds... Heyecanlı bekleyiş sanırım bugün son bulacak. 2.'si ise Two Mules for Sister Sara... Yine Clint Eastwood, yine western fakat bu Eastwood Westernleri serime, az önce de belirttiğim gibi, Inglorious Basterds ile ufak bi' ara vereceğim.

Peki bu 2 filmden sonra izlememi tavsiye edebileceğiniz, şöyle leziz 1-2 film var mı? Ha, Hüseyin, sen de sakın çıkıp; "Ben X" deme... Ben sana bi' şey söyleyeyim, Ben X'in 2. filmi de var. Pek bilgi sahibi değilim ama 2009 yapımı olduğunu biliyorum. Bi' IMDb turu yap istersen. :)).

1 yorum:

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.