9 Haziran 2010 Çarşamba

First Blood (1982)

Rocky serisinin dışında, Sly'ı Sly yapan diğer seridir bu "Rambo Serisi". Hoş, güzel ülkemde filmlerin adını da "Rambo" sanarız ya. "Rambo1-2-3-4" felan. :).

Aslında dünyanın en fazla bilinen filmlerinden olan bu seri hakkında fazla bir şeyler yazmayı düşünmüyorum. Sadece film kıtlığı çektiğim şu günlerde, birazcık nostalji yapıp çocukluğuma dönmeyi(87 doğumluyum ama 90'ların sonuna, ben televizyonu bırakana kadar bu seri TV'de döndü.) ve seriyi izlemeye karar verdim. Belki her film için birkaç paragraf yapar, birkaç tane de ekran görüntüsü koyar, geçiştiririm.

Maksat böyle bir blog sayfasında, bu seri eksik olmasın. :). Ayrıca filmin bir romandan esinlenerek yapıldığını görmem de iyi oldu. Bunu bilmiyordum yani. :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.