5 Haziran 2010 Cumartesi

Battle for the Planet of the Apes (1973)

Serinin insanlarca en az sevilen bölümü. Ben de öyle düşünüyorum. En zayıf halka 5. film. Hayırlısıyla izledim ve bitti. Çok mutluyum. Tim Burton'a da böyle bir serinin bana ulaşmasına sebep olduğu için ayrıca teşekkür etmem lazım.

Zaten şu an sırf yazmak ve bu filmi de yazmamış olmamak için yazıyorum. Geçen bölümün sonunda devrimi yapan Ceaser, bu bölümde de yeni bir koloni oluşturup, insanların ve maymunların bir arada barış içinde yaşayabilmelerini sağlamak ister. Fakat insan yine rahat durmayacaktır. Tabi cehalet de öyle...

Fiilmin henüz en başında, vaizin analattıklarıyla vermeye çalıştıkları "Bakın din bu durumu nasıl açıklıyor. Fakat siz zaten bir önceki filmden durumun böyle olmadığını biliyorsunuz." tadı dikkat çekiciydi.

4. filmin yönetmeni J. Lee Thompson tarafından yönetilmiş. Kadro da şöyle; Claude Akins, Natalie Trundy, Roddy McDowall, Austin Stoker, Bobby Porter.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.