15 Kasım 2010 Pazartesi

Cop Out (2010)

Bruce Willis'i 2010 yılında The Expendables, Cop Out ve Red gibi üç ayrı gırgır filmde oynayacağını öğrendiğim ilk anda "O da sıkıldı galiba. Düz ama maddi anlamda kazanç sağlayabileceği işlere yanaşıyor olmalı." diye düşünmüştüm ama bu filmi izlediğimde yanıldığımı anladım. Enfes bir komediydi ve Bruce Willis'e çok yakışmış.

Artık kardeşler mi, neyler, net bilmiyorum; Robb Cullen ve Mark Cullen adlı iki kişi yazmış ve ilginç sinema insanı Kevin Smith yönetmiş. Başrollerinde de Bruce Willis ve süper yetenekli Tracy Morgan var. İki tane de çılgın güzel var. Biri Michelle Trachtenberg. Zor isimlilerden. New York etiketli bir arkadaş. Zamanında EuroTrip diye bir filmde tanışmıştım. Ta o filmden beri hastasıyım ama başka bir filmde görememiştim. Yıllar sonra karşıma çıktı da öğrendim ki genelde dizileri takip ediyormuş. Diğeri ise Ana de la Reguera. O da enfes derecede şirin bir bayan. 1977 doğumlu ve Meksikalı. O da genelde yerel manada takılmış ama umarım bu film iyi referas olur.

Bir ton gırgır, şamata. Hele o filme giriş sahnesi yok muydu? Hani şu filmlerin parodilerini yapmaları felan. Çok lezizdi. Siz de izleyin. Uzun zamandır bu kadar eğlenceli bir komedi izlememiştim. Diyaloglar felan süperdi. Öyle punchline yoktu belki ama hepsi ayrı ayrı güzellerdi. Şöyle şeyapabilirsiniz.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.