5 Temmuz 2010 Pazartesi

Gosa (2008)

Nam-ı diğer Death Bell ama ben her zaman filmlerin orijinal isimleriyle anılmalarından yanayım.

Garip bir film. Büyük ümitlerle izlediğimden olsa gerek, pek keyif alamadım. Fakat öbür türlüsünü de söylemem gerekirse, aslında son dönemde çok fazla eksikliğini hissettiğim tarzda bir film olduğu için de sıkılmadan izledim. En azından kandan sakınmayan bir yönetmene şahit oldum ki

"High School Horror" temalı film, kurgusuyla ve senaryosuyla da sınıfı geçmiş ama tek mide bulandıran ayrıntısı; sahne çekimlerinde kameranın sabit olmayışı, ikide bir titreyişiydi. :). Rahatsız etti.

Ayrıca IMDb'den baktım, yönetmenin ilk filmiymiş. Takip etmek lazım. Gelecekte yeni bir projesi felan gözükmüyor ama yine de her an patlama yaşayabilir.

Kore'de iş var.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.