11 Temmuz 2010 Pazar

Harry Brown (2009)

Gran Torino'nun biraz daha vahşi ve kanlısı gibi olmuş. Ödüllerle pek ilgilenmem ama "The Best British Film of The Year" ibaresi de gözüme çarpmıyor değil.

Yönetmeni Daniel Barber, senarist Gary Young(The Tournament). Başrolde Michael Caine var. O'nun yanında ise Emily Mortimer. İntikam temalı bir film olduğu için seçtim. İzledim. Hikaye çok düz geldi. Beladan kaçmak için çaba sarfeden eski bir CIA ajanının karısının beklenen ölümünün ardından, en yakın dostunun sokaktaki serseriler tarafından katledilmesi sonrası kendi adalet arayışına düşmesini konu eden bir film. Dediğim gibi çok düz ve bilindik. Tek farkı, kahramanımızın diğer filmlerdekilere oranla çok daha yaşlı bir adam olması, hepsi bu.

Michael Caine performansı sebebiyle sıkılmadım ama yine de "Güzel filmdi." demeye de dilim varmıyor. Kamuoyunu da yokladım, insanlar beğenmiş ama neyse. Belki de benim film kıtlığıma denk geldiği için, yüksek beklentilere girmem sebebiyle keyif alamamış da olabilirim. Bilemiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.