1 Ocak 2010 Cuma

Yahşi Batı (2010)

Yeni yılda ilk izlediğim film bu oldu. Aslında Hüseyin'in ısrarlarıyla Avatar'a gitmeye niyetlenmiştik ve fakat 2 saat beklemek yerine 15 dakika sonraki Yahşi Batı filmine girmeye karar kıldık. Yine benim dediğim olmuştu. Sinema salonundan kaynaklanan ufak bi' sıkıntıdan(bir koltuğu 3 kişiye satmak gibi...) sonra, az da olsa bi' gecikmeyle film başladı.

İzlediğim ilk Türk Western'di. Başka da var mı? İlla ki vardır ama ben ilk defa Cem Yılmaz'ın Yahşi Batı filmiyle bu lezzeti tattım. Film çok iyi bi' film miydi peki? Bence hayır. AROG, GORA, Hokkabaz filmlerinin yanında gerçekten sıradan bi' filmdi ama şu Western olayına, düello olayına, iyi silah kullanan insan olayına hastayım arkadaş. Ayrıca Cem Yılmaz'ın mizahi dehası da işin içine girince, benim için müthiş bi' lezzet çıkmıştı ortaya. Bi' de şu Western filmlerine merak saldığım döneme denk gelmesi de aldığım hazzı katladı. Cem Yılmaz'ın boynuna bağladı John Wayne yuları, üzerine giydiği Clint Eastwood battaniyesi, uçan çalı topuyla yol kavgası yapması felan, güzel ayrıntılardı..

Neyse, artık Cem Yılmaz filmlerini kötülemeyi otomatiğe bağlamışlar hariç, herkes gidip görsün bence... Filmin sonunda, "1 koltuğu 3 kere satılan film bu mu?" diyen tiki kıza inat, Cem Yılmaz yazmış, daha önce Vizontele, GORA ve Sınav filmlerini yöneten Ömer Faruk Sorak yönetmiş... İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.