4 Ocak 2010 Pazartesi

Avatar (2009)

Bu film hakkında "Aceleye gerek yok. İzlemeden bi' şey yazmayayım yazmayayım..." dedim ama şu "17. Günde 1000000000$ gişe yaparak rekor kırdı."(Kaynak: Link) haberini görene kadar dayanabildim. Bu ne ya? Artık ben de bu filmi izlemeye mecburum. Fakat sinemada değil. Korsan yollarla izleyeceğim ki, "10 TL daha kazanmasınlar.". Yeter be kazandıkları. Bu arada, size sevgili dostum Hüseyin ile aramızda geçen bi' diyaloğu yazacağım. Tabi Avatar filmiyle ilgili. Şöyle;
- Fatih, geliyorum bugün oraya. Sinemaya gidelim.
+ Tamam gel, Yahşi Batı çıktı işte. Gideriz O'na, güleriz felan.
- Avatar? Avatar'a gideriz diye düşünmüştüm...
+ Avatar ne oğlum?
- Yeni bi' film... Acayip görüntü teknikleri kullanılmış. 500000000$ harcamışlar filme.
+ Bana ne ya!!? Bana ne kardeşim 500000000$ harcamışlarsa? Sırf "Yazıktır lan, o kadar para dökmüşler..." diye filme mi gideceğim...

2 yorum:

  1. Bu konuşma metinin devamında olayı iç yüzü geçiyor ama arkadaşın beyni sulu olduğu için sadece işine gelen bölümü eklemiş sanırım. :)

    YanıtlaSil
  2. ben hatırlamıyorum ki, yaz da hatırlıyalım o zaman... :))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.