2 Temmuz 2009 Perşembe

Transformers: Revenge of the Fallen (2009)


Normalde bu tip filmlerden hoşlanmam.

Sinema salonunda izledim. Aslında birazcık da heyecanlıydım. Bu film, yaklaşık 30 gün sonra izleyeceğim bi' film olacaktı ve iyi bi' film olmalıydı ki beklentilerim boşa çıkmasın. Neyse, salona geçtik. Reklamlar felan başladı. Orada, bu sayfada daha önce de değindiğim Public Enemies ve Quentin Tarantino'nun Inglourious Basterds filminin fragmanlarını izleyip, gönlümü hoş ettim. Daha sonra film başladı. İlk filmi izlemiş ve sadece Megan Fox'un araba tamir ettiği sahneyi beğenmiş birisi olarak biraz tedirgindim ancak sonra yavaş yavaş bu tedirginlik yerini Shia LaBeouf'un enfes oyunculuğu ve inanılmaz sinema tekniklerini incelemeye bıraktı. Ana karakter Sam'in annesine ve babasına güldük. Sonlara doğru John Turturro'nun %16.6 Arap olduğunu öğrendiğimizde kahkahalar attık. Sonuç olarak film esnasında "Bu sıradan bi' bilim kurgu olamaz. Tamam, yönetmen Armegeddon filmi ve Bad Boys serisinin yönetmeni Michael Bay ama bunda farklı bi' şeyler var!" dediğim anlarda film bitti ve CAST akmaya başladı. İşte tam orada, sorumlu prodüktör bölümünde Steven Spielberg yazıyordu. Her ne kadar çok sevdiğim bi' filmi olmasa da yine de usta bi' yönetmen ve böyle bi' bilim kurgu filmine çok şey katmış.
Aslında tavsiye etmem ama ara sıra bu tip filmlere de kaçmak gerekiyor galiba. Ne bileyim, minik robotun Megan Fox'un bacağına tecavüz ettiği sahne ve müthiş görüntü efektleri için izlenebilecek bi' film.

Not: Ekran görüntüsü koyamıyorum, çünkü sinemada Ctrl+E yasak. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.