25 Ağustos 2011 Perşembe

Source Code (2011)


Bob Marley felsefesi;

"Everything is gonna be okay!"

Oldum olası çok sevdiğim, Donnie Darko ile patlayan ve yine aynı filmde kız kardeşini oynayan Maggie Gyllenhaal'ın gerçek hayatta da kardeşi olan Jake Gyllenhaal'ın(Donnie Darko, Brokeback Montain, Zodiac gibi filmlerden biliyoruz...) başrolünü üstlendiği ve yanında Michelle Monaghan(Gone Baby Gone ile Kiss Kiss Bang Bang'den hatırlıyorum...) ile Vera Farmiga'nın rol aldığı, ilginç bir film.

Öyle ki bir sinema severi, sinemanın geleceği için ümitlendiriyor.

Müzikleri, kurgusu, kamera kullanımı çok başarılı bir kere. Tabi bu çok önemli değil. Önemli olan bu sinema fikrinin daha önce işlenmemiş olduğudur. Hoş, uzun zamandır sinemaya yeterli ilgiyi göstermiyorum ama yine de bu filme benzer temalı bir filmi ben daha önce izlemedim.

Konusuna fazla girmeyeceğim çünkü izleyip şaşırmanız daha güzel olacak, buna inanın. Sadece şunu söyleyeyim; Hani gerçekleşme ihtimali olmayan bir şeyi, bir filmde görmenin ya da bir kitapta okumanın ardından "Acaba böyle bir şey olur mu?" diye kendimize sorarız ya, bu da öyle bir şey. Beklentilerinizi de istediğiniz kadar yukarı çekebilirsiniz. Zira kendisinin hakkında babasıyla konuşan bir adamın hikayesine şahit olacaksınız.

Sonu da çok güzeldi.

Bir de ben esas karakterin Christina'ya ne tavsiye ettiğini merak ediyorum. :)

Ben Ripley yazmış, meşhur Moon (2009) filminin yönetmeni Duncan Jones yönetmiş. Kesinlikle kaçırmayın.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.