11 Kasım 2010 Perşembe

"The Walking Dead" (2010)


S01E01 / Days Gone By:

Bu diziyi keşfedenlerden biri olduğum için çok mutluyum. Sanırım oldukça ciddi bir projeki bu kadar sükse yaptı. Sükse yapmasından ziyade, Frank Darabont gibi iyi bir yönetmenin elinde olması da ayrı dikkat çekici. Şu an ilk bölümünü izlemiş bulunuyorum. Aslında hakkında yazılacak çok şey var ama şimdi değil. Yavaş Yavaş. Her izlediğim bölümden kareler alıp, bu başlığa da atarım. Belki üst başlıklara da ekleyebilirim bu diziyi. Sonuçta özel bir durum mevcut. İlk defa bir diziyi izlemek için can atıyorum. :).




S01E02 / Guts:

Şimdi dizinin 2. bölümünü de izledim. Sanıyorum ki klasik zombi filmlerinin ayrıntıya inilmesiyle uzayıp dizi hali olanı izleyeceğiz ama işte bunu bilmek bile insanı mutlu ediyor. Keşke bir tane de Western dizi yapsalar. Clint Eastwood felan organize etse şu meseleyi keşke. The Walking Dead ile zombiye doyarken, Western diziyle de kovboya doyarız. :).

Diğer bölümün çıkmasına şu an itibariyle 3 gün, 7 saat ve 50 küsür dakika var. Heyecan dorukta, beklemedeyim. Bir de Inception'ı edindim sonunda. Şu 3 güne O'nu da sıkıştırabilirsem benden güzeli yok. Eyvallah!





S01E03 / Tell it To The Frogs:

Aksiyonun minimum seviyede olduğu ve fakat bir sonraki bölümlerde yaşanacak patlamanın işaretlerinin verildiği bir bölüm izledim az önce. Bir de dizideki "Şerif Üniforması" fetişi dikkatimi çekti. Şimdilik benden bu kadar. Spoiler vermek istemiyorum, o yüzden inceden gidiyorum. Yanlış anlaşılmasın. Ha bir de her bölümü izleyim, yorumladıktan sonra alta inceden bir tarih düşmeyi düşündüm. Sonuçta aynı posta birden fazla yorum yazıyorum. Tarihleri de belli oluversin. Eğer unutmazsam bunu bu şekilde güncellemeyi düşünüyorum. Sevgilerimle...

17.11.2010 / 21:52


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.