18 Kasım 2010 Perşembe

New York'ta Beş Minare (2010)

Bugün güzel bir gün oldu benim için.

Bayram kalabalığını da hesaplayıp, erken seanslardan birinde izledim filmi. Çok keyif aldım. Bundan önce, yanlış bilmiyorsam, iki film daha yapmış olan Mahsun Kırmızıgül'ün izlediğim ilk filmi bu oldu. Kendisini yönetmen ve senarist olarak çok beğendim. O'nun yerinde olsam oyunculuğu da fazla zorlamam. Çünkü yaptığı film, kendisinin oyunculuk performansı hariç(Mustafa Sandal bile O'ndan daha başarılıydı bence...) oyuncu kadrosuyla, senaryosuyla, müzikleriyle çok kaliteli ve kaydadeğer. Aksiyon sahneleri felan da gayet A kalite. Tabi Mahsun Kırmızıgül'ün, izlemesem de duyduklarımdan yola çıkarak söylüyorum, ilk iki filmindeki ve türkücülük dönemi!ndeki (HEPİMİZ KARDEŞİZ FELAN!!!) "Çevir Kazı Yanmasın!" tutumunu bu filmde de sürdürmesi, her ne kadar sinema ruhuna ters olsa bile, film film olarak gayet iyi.

Sonu tam vurucu. Haluk Bilginer ise bence Hollywood'da dahi zor rastlanan kalitede bir oyuncu. Performansı yine muhteşemdi. Ayrıca Danny Glover, Gina Gerhson ve Robert Patrick gibi hatırı sayılır oyuncuların da iyi performanslarıyla film iyiden iyiye güzelleşmiş. Oyuncular resmen ivme kazandırmışlar olaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.