19 Kasım 2010 Cuma

War (2007)

Bir kere bir poster bu kadar kötü olmamalı!

Bugünki yoğun çalışma tempomun ardından beni dinlendirecek bir şeyler ararken buldum. Kimseye tavsiye etmeyeceğim, baştan sona klişe dolu, çok ama çok kötü bir film. Tek özelliği akşam evine giden babanın "Bu adamın filmleri güzel oluyor!" mottosundan yola çıkarak izlediği iki aktörü biraraya getirmiş olmasıydı. Bundan başka da Devon Aoki ve Nadine Velazquez gibi iki güzeli de kadroya dahil etmiş olması. Luis Guzmán'ı unutacağımı sandınız ama yanıldınız. Şu kadrodaki en A kalite adam da O'ydu işte. Fakat film gerçekten kötüydü. Kopuk geçişler. Daha başından sonu belli olan öykü ve zayıf senaryosuyla tam bir hiçti resmen.

Zaten genelde HipHop sanatçılarının turlarının, müzik vidyolarının felan yönetmenliğini yapan Philip G. Atwell adlı adamın çektiği, bugün itibariyle ilk ve tek film. İzlemeseydim de olurdu yani.

Neyse. Benim biraz Pes 2011 oynamam gerekiyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.