6 Ağustos 2010 Cuma

Machete (2010) #5

Siyah Sinema ile ilgilenemem bir yana dursun, film izlemek için dahi zaman oluşturamadığım şu dönemde bir köşede Inception beklerken, diğer köşede Machete'nin de vizyona gireceği ve/veya internete düşeceği anı beklemenin acısını yaşarken, internete girebilme imkanı bulduğum bir anda Machete'yi araştırırken buldum kendimi. Elime Google Reis aracılığı ile geçen birkaç fotoğrafı paylaşayım istedim. Tabi herkesin rahatlıkla bulabileceğini bildiğim bu fotoğrafları paylaşmamın bir sebebi elbette var. O da; Birazcık olsun hevesimi kırmak. Şöyle buyrun;

2 yorum:

  1. normalde hiç bir filmi yarım bırakma alışkanlığım yoktur ama bu filmi yarım bıraktım. Robert Rodriguez filmi dedim Robert De Niro var dedim izliyeyim dedim ama olmadı. uzun süre beklemiştim filmi ama bir tad alamadım diyebilirim. çok hoşuma gitmedi açıkçası.

    YanıtlaSil
  2. belki de b-film izleme alışkanlığın yoktur?

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.