19 Şubat 2010 Cuma

The Incredible Hulk (2008)

Yönetmen de Luc Besson'un yazdığı Danny The Dog filminin yönetmeni; Louis Leterrier.

Fight Club, American History X, The Score, 25th Hour, Frida, Red Dragon, Kingdom of Heaven, The Italian Job, Pride and Glory gibi ciddi yapımlardan bildiğim ve bildiğiniz Edward Norton ile Quentin Tarantino'nun Pulp Fiction ve Reservoir Dogs filmlerinde ciddi rollerle onore ettiği Tim Roth'u buluşturmasıyla kafamdaki tüm önyargılara rağmen izledim bu filmi. Ayrıca Norton ve Roth'un dışında, onlar kadar iyi oyuncu olmasa da güzelliğiyle biz sinemaşinasların sevgisine nail olmuş Liv Tyler da başka bi' etkendi tabi. Bu blog sayfasında gizli saklı hiçbir şey yok, :)).

Filmi izledim. "Çok beğendim." diyemem ki zaten bu tip süper kahramanlı çizgi-roman muhabbetine sarılmış yapımlara karşı da öyle pek ilgim yok. Genelde izlemem, izlediklerimi de pek beğenmem. Bunu da beğenmedim işte. Bi' kere Edward Norton ile, Tim Roth çok iyi oyuncu olmalarına rağmen, bence canlandırdıkları karakterlere uyumlu değillerdi. Bi' düşünün ya, Edward Norton ve Hulk... Hakikatten yanlış bi' tercih olmuş. Öteki desen, Tim Roth ile savaşcı bi' asker. O da olmamış. Bence daha atletik bi' kişi seçilmeliydi. Garip durmuş. Bi' tek Liv Tyler oturmuş ki O da zaten çizgi filmlerdeki kızlar gibi bi' şey. Oturmaması imkansız. Zaten bu tip tırt yapımların insanı.

Ekran görüntüleri vereyim de bitsin bu yazı;









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.