13 Şubat 2010 Cumartesi

Gang Related (1997)

Son günlerde bi' Tupac aşkıdır yanıp tutuşuyorum. Çocukluk dönemimin kahramanı olan bu adamın sinema yüzünü çok önceleri keşfetmiş olmama ve tüm filmlerini çok önceleri izlemiş olmama rağmen, hayatımın şu blog sayfasındaki ilk postu girdiğim günden sonraki döneminde de kendisinin sinema yönünü derinlemesine incelemeye karar vermek çok zor olmadı tabi. İlk olarak en sonuncu filminden başlamak istedim ki bu film kendisi katledildiği 1996 senesinden 1 sene sonra vizyona girdi. Bi' nevi 2Pac'a yadedilmişti ki film bittikten sonra ekranlara da yansıdı bu. İyiydi.

Hikaye güzeldi. Jim Kouf da fena yönetmen değilmiş. Bu film ile tanımış oldum. Gerçi topu topu 3 tane filmi var. Senarist yanı daha güçlü, onlarca çekilmiş senaryosu var. Gang Related filmini de o yazmış. İşte 2 tane suç işleyen kirli dedektif, en son işledikleri suçun neticesinde ciddi sıkıntıya düşerler ve bu sıkıntılarını sokaklarda yaşayan bi' adamın üzerine yıkmayı denerler. Sonra o adamın da çok ciddi bi' aileden çıkagelmiş olduğu ortaya çıkar felan. Böyle güzel bi' senaryo. Neyse. Ben zaten işin bu yanıyla ilgilenmiyorum. Ben genel anlamıyla Tupac ile ilgilendim ve tatmin de oldum. Rap dünyasının 1 numaraları efsanesi ve hatta ilahı Tupac Amuru Shakur Makiaveli'nin sinema oyunculuğundaki başarısına da şahit oldum ya, gözüm açık gitmez artık.

Son olarak da filmin oyuncu kadrosunun çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim. Hiçbirini tam anlamıyla tanımıyorum ama bence çok iyi seçimler yapılmış. Başta Tupac olmak üzere, James Belushi ve Dennis Quaid'in de performansları harika. Özellikle Quaid'in oynadığı Homeless karakter müthiş olmuş. Öbür tarafta da Lela Rochon gibi bi' güzel var ki, bu güzeli her erkek en az 1 kere görmeli.

Sevgilerimle.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.