30 Temmuz 2011 Cumartesi

Hanna (2011)

Biliyorum, çok fazla "yakında geliyor, çok heyecanlıyım..." temalı post girdim, buna bir son vereceğim. Fakat bu film, gerçekten izlemem gereken ve ciddi anlamda incelediğim bir konu olan "suikast" meselesiyle içli dışlı olduğu için, malesef bu film için de heyecanlanıyorum. :D. Joe Wright yönetiyor. Saoirse Ronan başrolde. 16 yaşındaki suikastçi kızı oynuyor. O'nu yetiştiren babasını ise Eric Bana canlandıracak. Bu suikastçi kızın görevi, Cate Blanchett'in canlandırdığı Marissa'yı yok etmek olacak.

Acayip bir muhabbet yani. Sonunda duygusala bağlamazsa, müthiş...


Ek; Az önce, "bunu yazdım ama acaba ne zaman vizyona girecek?" diye kendi kendime sorup, ufak bir araştırmaya gireyim dedim de, daha geçen ayın 10'nunda zaten vizyona girmiş bile... Sanırım benim şu blog sayfasının kepenklerini indirme vaktim geldi. Sinemadan bu kadar uzak olup da sinemayı nasıl bu kadar çok sevebildiğimi de inanın ben de bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.