9 Ağustos 2009 Pazar

Phone Booth (2002)

Sene 2002, ya lise-hazırlık sınıfındayım ya da lise 1. "Fatih Hoca" diye bi' adam vardı. Böyle gitar felan çalardı. Favorileriyle dalga geçerdik felan. İşte o adam, bi' adet korsan CD vasıtasıyla izlettirmişti bu filmi bana ve sınıf arkadaşlarıma. Ta o zamandan beri aklımda kalmış, "iyi film" diye... Bugün de benden 10 yaş küçük kardeşimin ısrarlarıyla tekrar izlemek zorunda kaldım. Aslında aklımda Hüseyin'in tavsiyesi "Tape (2001)" vardı ama bu tip bi' nostalji, oldukca sıkıntılı geçen şu günlerimde hoş bi' lezzet bıraktı ağzımda. Hüseyin de kusuruma bakmaz artık, :). Bi' zahmet!

Film baştan aşağı kalite kokuyor. Yönetmeni tanımıyorum, bugüne kadar da hiçbir filmini izlediğimi hatırlamıyorum. İsmi Joel Schumacher, belki "özel hayranları vardır..." diye yazıyorum ama yine de sanmam. Senaryo Larry Cohen'e ait. Maniac Cop (2008) diye bi' filmi vardı. Onun da senaristiydi. Oyuncu kadrosuna gelince; tepede Colin Farrell var. Yanında da Forest Whitaker. Ayrıca pek fazla oyunculuklarını görmesek de, sesiyle Kiefer Sutherland(!!!) ve güzelliğiyle de Katie Holmes'ı izleyebilirsiniz.

Azıcık da filme değinelim; Hayatını düzenbazlık ve sözde ünlü isimlere menejerlik yaparak çeviren bi' işbilirin isteği dışında, bi' telefon kulübesinin içerisinde yaklaşık 1 saat geçirmesini anlatıyor. Evet, dikkatinizi çekmiştir. Filmin kaba-taslak %90'ı, yaklaşık 1 metre karelik bi' telefon kulübesinin içerisinde geçiyor fakat bu sizi korkutmasın. Film izlenmeyecek gibi değil. En azından sonu merak uyandırıyor.

"İyi film" demiyorum. Ancak "Kötü film" de diyemem. Colin Farrel'ın 7 sene önceki hali felan işte, takılın. (Bi' de In Brugges'de izleyin O'nu.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.