3 Eylül 2011 Cumartesi

"Luther" (2010)


Bir polisiye dizi. Tipik dağınık, sorunlu, atarlı dedektif hikayesi. Hikayenin garip ve farklı yanı ise bu dedektifin, bir şüpheli ile girdiği garip ilişki. "Sherlock" (2010) harici dizi izlemeyen birisi olan benim için gayet hoş bir seçim. Evet, dizi izlemekten pek hoşlanmam ama Sherlock'un 2012'de gelecek olduğunu öğrendim öğreneli, böyle bir İngiliz dizisine ihtiyacım vardı. İlk bölümü izledim. Beğendim. Bu başlıkta da bölümlerden kestiğim görüntüleri paylaşmayı planlıyorum. "The Walking Dead" dizisi için yapmaya başlamıştım bunu ama devamı gelmedi. Belki de diziyle aram bozulduğu için olabilir. Neyse, en azından deneriz. O değil de bir fincan kahve olsa da içsek...


S01E01:





S01E02:










S01E03:





S01E04: Manyak bir bölümdü. OF!







S01E05:






S01E06: Muhteşem bir sezon finaliydi.






S02E01:












S02E02:








S02E03:








S02E04: (SEZON FİNALİ) - 3. Sezonu beklemeye başlayabiliriz... :(





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.