19 Kasım 2011 Cumartesi

Manoel de Oliveira


OHA! Bu nasıl bir adam yahu? 1918 doğumlu resmen. 4 Temmuz 1918'de son Osmanlı padişahı VI. Mehmet tahta çıkmıştı lan! Yani sadece "yuh!" diyorum. Neyse, inceden bilgi vereyim. Bir sinema adamı bu. 1918 doğumlu. Buraya kadar normal. 1918 doğumlu birçok sinema adamı vardır, eyvallah. Fakat bu hala yaşıyor. :D. Buna da eyvallah aslında. Sonuçta yine vardır birkaç isim. Fakat faal bir şekilde bu sektörde varolan ve varolmaya devam eden bir başka sinema adamı daha yoktur heralde.

http://www.imdb.com/name/nm0210701/

O değil de çok korkunç bir tipi varmış. Vampir gibi resmen.

21.11.2011, okuyucu uyarısı üzerine düzeltme: Adam 1908 doğumluymuş be. Ben de kör gibi görmemişim.

2 yorum:

  1. Manoel de Oliveira'nın 1918 doğumlu olmadığını söylesem:)
    Ya yazarken bir hata oldu ya da doğum tarihi sana o kadar inanılmaz geldi ki şaşkınlığın baktığın şeyi görmeni engelledi.
    Manoel de Oliveira 1908 doğumlu.

    YanıtlaSil
  2. Uykuluydum galiba. :))) Hemen düzeltiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.