20 Kasım 2011 Pazar

The Lion King (1994)


Acaba kaç defa bu filmi ne kadar çok sevdiğimden bahsetmişimdir? Ya da hayatımda sinemada izlediğim ilk film olduğundan. Sayısını bilmem imkansız.

Geçenlerde yine sinemalarda gösterilmişti. Hem de 3D olaraktan. Fakat biz zaman bulup da icabet edememiştik. Vay bizim halimize, ne kadar da acı.

Neyse işte, bu kadar çok sevdiğim ve yaklaşık 16 sene önce izlemiş olmama rağmen bu kadar çok ayrıntısını hatırladığım filmi, ömrümde ikinci defa bu pazar sabahı kahvaltısını beklerken izledim. Yine mest oldum. Ne güzel bir yapımdır bu arkadaş. Biliyorum, Walt Disney filan. Subniminal mesajlar. "Baş kaldırmayın. Gelen gideni her zaman aratır. Elinizdekine razı olun..." propagandası filan ama ne olursa olsun lan, ben çok seviyorum bu çizgi filmi.

2.'si ve hatta 3.'sü de çıkmış ama umrumda değil. Onları izlemem bile.

Bunu bir kere daha izledim. Belki bir ay sonra, belki 16 sene sonra bir daha izlerim. Belki çocuğumla filan. Allah ömür verir ve kısmet ederse.

Neyse, bir sürü kare yakaladım. İnceleyin. İçiniz cız edecek.










2 yorum:

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.